SŁOWIŃSKA GRUPA RYBACKA

ogłasza konkurs na stanowisko:

Specjalista/tka ds. informacji

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe,
  • prawo jazdy kat. B oraz własny samochód (dostęp do samochodu) z możliwością wykorzystania do celów służbowych,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • bardzo znajomość obsługi komputera (obsługa oprogramowania typu: MS Office oraz Internetu) i obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z otoczeniem kreatywność, dynamika w działaniu,
  • świadomość kosztowa,
  • odpowiedzialność – dyscyplina wewnętrzna,
  • niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.

Wymagania pożądane:

  • wykształcenie związane z ochroną środowiska,
  • doświadczenie we wdrażaniu i/lub rozliczaniu projektów dofinansowanych ze środków UE,
  • znajomość dokumentów programu PO RYBY, PROW i LSR SGR na lata 2014-2020,
  • znajomość innych języków obcych,
  • znajomość obsługi urządzeń informatycznych i komputerowych, dyspozycyjność, odporność na stres,
  • staż pracy minimum 1 rok,
  • doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu,
  • doświadczenie, staż lub praktyka na podobnym stanowisku pracy.

Zakres wykonywanych zadań:

  • prowadzenie sekretariatu Biura SGR,
  • organizowanie i realizacja działań informacyjnych, doradczych i szkoleniowych skierowanych do potencjalnych Wnioskodawców konkursów ogłaszanych w ramach LSR,
  • prowadzenie spraw związanych z ubieganiem się o pomoc przez potencjalnych Wnioskodawców oraz rozliczaniem operacji przez Beneficjentów  w ramach konkursów ogłaszanych przez SGR
  • nadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura,
  • obsługa interesantów oraz potencjalnych wnioskodawców w ramach programu PO RYBY i PROW,
  • obsługa organów SGR,
  • archiwizacja dokumentów SGR,
  • realizacja projektów współpracy,
  • organizacja i udział w projektach realizowanych przez LGD,
  • organizacja i udział w działaniach animacyjnych lokalnej społeczności.

Zakres odpowiedzialności:

  • za powierzone zadania pracownik odpowiada bezpośrednio przed Dyrektorem Biura SGR,
  • rzetelne i terminowe załatwianie spraw związanych z rozprowadzeniem korespondencji,
  • prowadzenie archiwum zgodnie z przepisami,
  • stosowanie procedur i regulaminów obowiązujących w SGR.

Wymagane dokumenty:

  • CV oraz list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, szkolenia, kursy,
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Termin składania ofert:

Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Specjalista/tka ds. informacji” w Biurze Słowińskiej Grupy Rybackiej, Przewłoka ul. Ustecka 8 – bezpośrednio w sekretariacie biura SGR bądź drogą pocztową (decyduje data wpływu do Biura SGR) do dnia 19 maja 2017r. do godz. 15:30.

Po tym terminie nastąpi rozstrzygnięcie naboru. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Na stronie internetowej SGR (www.sgr.org.pl) zostanie umieszczona informacja o wyniku naboru.

Zarząd zastrzega sobie prawo nie zwracania ofert i prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.